TWEEN - Festivalen du bare MÅÅÅÅÅ få med deg!

Det arrangeres TWEEN-festival i Borge stort sett hvert år. TWEEN står for "between" eller "mellom", og er en spesiell festival for deg som går i 5.-7.klasse.

På TWEEN er det høyt tempo og mye action!
Du kan velge mellom ulike aktiviteter (eksempelvis speiding, ballspill, forming, matgruppe, basseng, drama med mer), vi har gode måltider, kor, temasamlinger der vi lærer om kristentro i hverdagen, overnatting og kampkveld - for å nevne noe.

TWEEN er kjempesosialt! Du får nye venner, det skjer noe - nesten hele tiden, og du lærer nye ting. Etter en TWEEN-festival er det lov å være sliten og full av gode opplevelser :-)

Vi sender ut info til 5.klassinger (medlemmer) og de 11- og 12- åringer som har deltatt før når det nærmer seg!
Dersom du har spørsmål, eller ikke har fått invitasjon -  ta kontakt med Monica.
Epost: trosoppl@vestvagoy.kirken.no eller tlf: 40 44 99 63 (vanlig kontortid).

Påmeldingsfrist er 22. oktober, men vi råder deg til å være rask da vi har begrenset antall plasser. Påmeldingsskjema finner du på www.vestvagoy,kirken.no under fanen "Barn og unge", velg "Påmelding".

Vi gleder oss til å se nettopp deg!